MAĞAZA DEĞİŞİM KOŞULLARI SÖZLEŞMESİ
Bu sözleşme, QONLİNE ile TÜKETİCİ arasında, mağaza ürünleriyle ilgili olarak geçerli olan değişim koşulları hakkında düzenlenmiştir.
1. DEĞİŞİM HAKKI
Tüketici, Mağaza'dan satın almış olduğu ürün(ler) için yalnızca değişim hakkına sahiptir. Bu hakkın kullanılması için aşağıdaki koşulların sağlanması gerekmektedir:
• Ürün(ler) kullanılmamış ve orijinal ambalajında olmalıdır.
• Ürün(ler) hiçbir şekilde hasar görmemiş, yıpranmamış ve kullanılmamış olmalıdır.
• Tüketici, değişim talebini ürünün satın alındığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde Mağaza'ya iletmelidir.
• Ürünle birlikte fatura veya satın alındığını gösteren diğer belge ibraz edilmelidir.
• Tüketici, değişim talebinde bulunacağı ürünle ilgili aynı değerdeki başka bir ürünle değişim yapabilir veya Mağaza tarafından belirlenen uygun alternatifleri seçebilir.
2. İADE HAKKI
Mağaza, yasal düzenlemelere ve tüketici haklarına uygun olarak iade kabul etmemektedir. Bu nedenle, satın alınan ürünler için para iadesi yapılmaz. Ancak, değişim işlemi talep edilmesi durumunda, tüketici yalnızca mağaza içindeki diğer ürünler ile değişim yapabilir.
3. DEĞİŞİM KOŞULLARI
Değişim işlemi sırasında aşağıdaki kurallar geçerlidir:
• Değişim işlemi için, ürünlerin hasarsız, kullanılmamış ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.
• Ürün değişimi, yalnızca aynı mağaza içerisinde yapılabilir.
• Değişim için talep edilen ürünün fiyatı, satın alınan ürünün fiyatıyla eşdeğer olmalıdır. Eğer değişim yapılacak ürün daha pahalıysa, aradaki fark tüketici tarafından ödenecektir.
• Değişim talebi, yalnızca mağazanın onayıyla gerçekleştirilebilir.
4. ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ ENGELLEYEN DURUMLAR
Aşağıdaki durumlar, ürünün değişimi için geçerli kabul edilmez:
• Ürün, tüketici tarafından kullanılmış veya hasar görmüşse.
• Ürün, kişisel bakım, hijyen ürünleri gibi iade/değişim yapılamayan ürünlerden biriyse (örneğin, kozmetik, iç giyim, bazı elektronik ürünler vb.).
• Satın alma işlemi indirimli veya kampanyalı ürünlerde yapılmışsa, mağaza bu tür ürünlerin değişimini kabul etmeyebilir.
5. DEĞİŞİM İŞLEMİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ
Tüketici, değişim talebini mağazaya başvurduktan sonra, mağaza talebi değerlendirecek ve en geç 5 iş günü içinde değişim işlemini sonuçlandıracaktır. 6. MAĞAZA İLETİŞİM BİLGİLERİ
Mağaza Adı: QONLİNE
Telefon: +90(553)544 0533
E-posta: info@qonline.com.tr